wtorek, 10 kwietnia 2012

Kot z refleksją o samotności.


Lubię SAMOTNOŚĆ, kiedy jestem w mojej "pracowni". Otulona ciszą, czuję zapach gliny. Dotykam jej, ugniatam, zmieniam kształt, szkliwię... cieszę się efektem swojej pracy.
Samotność nie sprawdza się przy otwarciu pieca i oglądaniu prac.

Dla każdego z nas samotność oznacza coś innego.
"Samotnym jest się tylko wtedy, gdy ma się na to czas". Janusz Leon Wiśniewski
SAMOTNOŚCI można doświadczyć wszędzie:
w tłumie - jest czasami potrzebna
we dwoje - najgorszy rodzaj samotności, kiedy sądzimy,że nie jesteśmy sami a rzeczywistość okazuje się inna.

Czy jestem już gotowa zmierzyć się z samotnością? Wiem, że muszę najpierw ją zaakceptować i zgodzić się na nią. A potem... Albo z nią wygram, albo mnie pokona. Nie będę się spieszyć. Dam życiu czas.

[...] samotność nie jest naszym przeznaczeniem, a samych siebie poznajemy tylko wtedy, kiedy możemy się przejrzeć w oczach innych ludzi./Paulo Coelho/

Na małe pocieszenie: "Kto posiada kota, nie musi się obawiać samotności". Daniel Defoe

11 komentarzy:

Blue-Anna pisze...

Och, jaki piękny. Czy on jest samotny? ;)

mała sztuka pisze...

cudne kocisko pozdrawiam

Ataboh pisze...

Tak samotność ma różne oblicza...a kot świetny...nawet jeżeli samotny

Ania pisze...

Fajny ten kocur ;)
Pozdrawiam

pasjonatka pisze...

kici kici ;p

Mariolka pisze...

Koty to chyba nawet lubią samotność a Twój wygląda na wesołego kota a że samotny to cóż.Pozdrawienia

Gocha M pisze...

samotna jestem ja...

KRESKA pisze...

Gosiu ceramiczne cuda ktore tworzysz zauroczyły mnie :) zapraszam po wyróżnienie do siebie :) pozdrawiam serdecznie

-mamon- pisze...

Nie sądzę żeby osoba o takiej wrażliwości mogła być samotna, chyba że z wyboru. Pozdrawiam

donka66 pisze...

Kot cudny :) Cytat Daniela Defoe również. Ja, jako samotna psiara, przytoczę inne powiedzenie: "Droga, po której razem z człowiekiem idzie pies, przestaje być drogą samotną." Jiri Marek

Zdolność-tworzenia pisze...

Jestem po raz pierwszy.
Podoba mi się, no i lubisz koty.
Pozdrawiam.