sobota, 10 marca 2012

Guziczkowy post




Po prostu. Nowe guziczki w stonowanych kolorach...

12 komentarzy:

mała sztuka pisze...

guziczki cudne pozdrawiam

Ataboh pisze...

Jak zawsze świetne, jesteś niesamowita ... i to jest to, czego nie umiem jeszcze - ceramika,a chciałoby się - nie mówię, że nie miałam w ręku gliny...ale tyle, że sobie polepiłam :-)

Alina pisze...

Gosiu ! Jesli nie masz nabywcy na te guziki to skladam na nie zamowienie.
Napisz do mnie.
Moc pozdrowien!
Alina

joie... pisze...

Sliczne guziczki :)

M.Argherita pisze...

piękne i takie oryginalne.pozdrawiam.

GREGORIUS pisze...

Cudne i takie delikatne. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie,Grzegorz.

http://www.bikestats.pl/rowerzysta/pleban pisze...

Guziki są swietne

Blue-Anna pisze...

hmmm, byłam pewna że się tu wpisywałam. Bo zawsze podziwiam z zachwytem Twoje guziczki:)

Juta pisze...

W Twoich guzikach można się zakochać.Są piękne.
Pozdrawiam serdecznie

MeaArt pisze...

boskie te guziki, podoba mi się baaardzo ten z esikiem-floresikiem :-)

Anonimowy pisze...

guziczek owalny jest przepiękny
Alicja

Unknown pisze...

Ale fantastyczneguziczki!!!!